top of page
  • תמונת הסופר/תחן נוי

הנח"ש ירוקה (מופחתת נייר) במשרדנו

עודכן: 15 בדצמ׳ 2022

אנחנו שמחים לבשר על שני נהלים טכנולוגיים במשרד רו"ח חן נוי:

1. חתימה דיגיטלית: מי מכם שכבר חתם על דוח שנתי, פגש את האופציה החדשה של חתימה דיגיטלית. אין צורך להגיע למשרד כדי לחתום על הדוח ו/או להזדקק למדפסת, סורק ו/או פקס. ניתן לחתום בנייד או במחשב ישירות.

(וזו ההזדמנות להזכיר - הגיעה העת להעברת חומר לדוח שנתי 2019).

עם זאת, אנחנו מעודדים כל לקוח לקבוע פגישה טלפונית עם חן, להפקת לקחים, מחשבות והתפתחויות, לאור הימים המיוחדים שעלינו ובכלל.

זהו זמן לחידוש ושינוי בעסקים רבים (לצערנו לא לכולם).. להפוך לימון ללימונדה, תמיכה ומחשבה. אנחנו כאן.

2. הנהלת חשבונות ללא נייר - בחודשים האחרונים אנחנו מטמיעים בהנהלת החשבונות "תוכנות נטולות נייר", עבור כל סוגי העוסקים - מורשים פטורים ובקרוב חברות - התוכנה מאפשרת להעלות באופן שוטף ופשוט את מסמכי ההוצאות של העסק, ולראות באופן ברור את תמונת המצב של העסק בכל עת.

א. התוכנה מהווה "תיבת דואר ייעודית" אליה מעבירים צילומים בווטסאפ, קבצים סרוקים במחשב, מיילים (חשבונות), וצילום באפליקציה סלולרית.

ב. המערכת מאפשרת גם ניהול הכנסות (חשבוניות וקבלות) בתוספת תשלום מזערית, ואז הכל מתנהל באותו המקום (אם רצית לעבור למסמכים ממוחשבים, זה הזמן!)


והתוצאה עבורך, הלקוח -

ג. שקיפות מלאה של מצב העסק שלך בנייד/ מחשב בכל עת.

ד. בכל עת את/ה (הלקוח) יכול/ה לראות את מצב המע"מ, הוצאות והכנסות, מסמכים חסרים, לראות "מה נרשם". כל מסמך שנפסל ישלח אליך לבדיקה/הסבר.

ה. אתה מעלה את המסמכים בנוחות, והצוות שלנו ממשיך לקלוט למיין ולסווג את המסמכים כרגיל (התהליך לא דורש "תוספת מחשבה" מצידך).

ו. הקטנת לחץ סביב העברת החומר למע"מ (הקץ ל"דקה ה90") אפשר לטפטף מסמכים בכל עת...

ז. מי שרוצה כמובן מוזמן להמשיך להגיע אישית למשרד (-: אבל המערכת מצמצמת עבודה עם הדואר, והגבלה למייל, בעיקר לקראת מע"מ.

ח. כל מסמכי המקור נשארים (ונשמרים!) אצלך הלקוח.

ט. כמובן תרומתנו הקטנה ליערות, אנחנו שמחים להפחית את כמות הנייר.

לקוחות רבים כבר עברו לתוכנה, ואם את/ה מעונין, אנא התקשר!

בברכת בריאות ופרנסה טובה

משרד רו"ח חן נוי






58 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

צעדים חשובים לסגירת שנת 2023 בצורה מאורגנת

להלן מספר דברים שיש לבצע לסגירת השנה ולטובת הדוח השנתי (כמובן עשה/י רק מה שרלוונטי לעסק שלך...): 1.           רכבים: לרשום את מונה הק"מ של כל כלי הרכב המשמשים את העסק: כולל פרטי, שכור וגם ליסינג. 2.  

מקדמות לפיצויים בישובי ספר בצפון ודרום בלבד

לקוחות יקרים, בהמשך לעדכונים הטפטפים, להלן מידע נכון לבקר זה. כפי שאתם רואים, המידע אינו שלם (טרם פורסמה רשימת הישובים הרלוונטים), ובכל זאת להלן מידע לגבי מקדמות לפיצויים בישובי ספר בצפון ודרום בלבד

bottom of page